تموم شهر خوابیدن

حس میکنم به طور خیلی نامحسوس خواب شبانه ام داره کم میشه.دارم میشم مثل بابا.ولی انصاف نبود.من همون موقع هم درد بابارو میکشیدم.میخواستم بابا اذیت نشه...حالا بابا میخوابه من بیدارم.همه خوابن و من بیدارم...بزرگ شدن دردناک من ادامه داره

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
چوپان
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۴۶
بی خوابیهای شبانه علامتند. علامت ناخوشی دل. باید از چیزی یا چیزهایی دل کند تا این ناخوشی هم از این جایی که خوش کرده جا کن شود.

پاسخ :

دل کندنه خودش سخته
مه سو
۱۲ ارديبهشت ۲۲:۱۶

اوخی عزیزم...هر چیزی به وقتش...غصه وقت خودش...شادی وقت خودش...فکر وقت خودش...خواب هم وقت خودش...

یکم انرژی اتاقتو تغییر بده....کارهاتو متفاوت انجام بده...و سعی کن خوابتو درست کنی....نیاز بدنت رو درست برآورده کن و به خودت مدیون نباش...

پاسخ :

چشم.مشکل از جای دیگه است ولی اینا چیزایی ک گفتی هم بی تاثیر نیست
چوپان
۲۵ ارديبهشت ۰۲:۳۲
خیلی وقته این پست دست نخکرده. وقت آنست که مطلب جدیدی بنویسبد

پاسخ :

انشاالله 
الهه سالاری
۲۵ ارديبهشت ۰۶:۰۸
خوب میشی عزیزم
فکرتو منسجم کن

پاسخ :

ممنون دوست همیشه همراه من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان