Thank you

کی میتونه بفهمه چی میگم الان؟وقتی که شنبه باید پروژه رو  تحویل بدیم و در ظاهر همه چی تموم شده اما من یه دانشجوی دون پایه با یه نگاه فهمیدم که این نقشه ای که ما کشیدیم بیشتر شبیه رد ناخون یه کانگورو روی صفحست تا توپوگرافی.هیچ خطی به هیچ جا وصل نیست انگار که اثر هنری خلق کرده باشیم.خدای من!ذهنم خیلی ترافیکه..دوتا امتحان سنگین پشت سر هم.هیچی سرجاش نیست..از این همه تقلای بی نتیجه متنفرم...تو این اوضاع سلن دیون هم تو گوشم داره نعره میزنه ثنک یووووووووو...دلش خوشه...

۳ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
شهلا
۰۳ بهمن ۱۶:۰۶
من درک میکنم امتحان پدر ادمو می سوزونه .البته چون می دونم هم زبان هستیم   اینو می گم که ترجمه کنی برای خودت
ولی ارغوان منکه اینهمه غر می زدم بخاطر درس نمی دونم سال دیگه بدون امتحان باشم چیکار میکنم
حالا رد ناخون کانگورو مورد قبول واقع شد؟

پاسخ :

راستش دعا دعا میکردم استاد باشه و تحویل بگیره پروژه رو وگرنه تا دوشنبه باید میموندم اینجا.خوشبختانه استاد نبود.میگم خوشبختانه چون اگه خودش بود میخواست هی سوال بپرسه.به معنای واقعی پروژه رو پرت کردیم تو آموزش و در رفتیم:))
toka. ta
۰۳ بهمن ۲۲:۳۷
نمیدونم بخند یا غصه ات رو بخورم دختر جون! :))

پاسخ :

تموم شد:)
محدثه کوهپایی
۰۴ بهمن ۱۵:۵۲
از هر چی تحویل دادن پروژه اس متنفرم :|

پاسخ :

من بیشتر:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان