Yavaş yavaş erityor bizi bu yalanlar


Aramızda görünmeyen duvarlar var

Bilmediğim caddeler bulvarlar

Yabancısın hanidir söylesem yeridir

Kavuşmuyor hiç dudaklar

.
.
.


Yavaş yavaş erityor bizi bu yalanlar
Bir hesap ki tutmuyor elde kalanlar
Son durak dedi aşk birimiz inmiyor

İzliyor bak uzaktan uzaklar


پیشنهاد

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
یک آشنا
۲۹ آذر ۱۷:۰۷
این آهنگ رو خیلی دوست دارم 
ولی معنیش رو نمی دونم ، شما میدونی معنیش رو ؟!

پاسخ :

بله:) 
یک آشنا
۲۹ آذر ۲۱:۴۸
خوب لطف میکنید یه منم بگید معنیش رو :))

پاسخ :

ترجمه زیبایی شعر رو کم میکنه.ولی چون خواستین مینویسم.البته من استانبولی رو در حد دست و پاشکسته بلدم.اگه تو نت کل متن اهنگ رو سرچ کنین فک کنم جالب تر باشه.چون اینجوری جملات بی مفهوم ب نظر میان


بین ما دیوارهایی وجود داره که دیده نمیشن
جاده ها و بلوارهایی که من نمیشناسمشون
وقتشه بگم که خیلی وقته غریبه شدی
ل ب هامون اصلا همدیگرو حس نمیکنند
.
.
.
این دروغ ها به آرومی مارو ذوب میکنند.
حساب کتاب ها با واقعیات جور در نمیان
عشق گفت این اخرین ایستگاهه...ولی یکی از ما پیاده نمیشه
فاصله ها از دور منتظر ما هستند.
محدثه کوهپایی
۳۰ آذر ۰۰:۴۳
:)

پاسخ :

نیستی خانوم کم پیدایی:)
یک آشنا
۰۱ دی ۱۵:۳۹
بسیار سپاسگذارم

پاسخ :

خواهش میکنم
شیکسون (^_^)
۰۳ دی ۱۳:۳۵
چوک سودیم... ^_^
 

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان