[عنوان ندارد]

خب فقط یه آدمی که در حالت کلی آنرمال تشریف داره این موقع میاد پست میزاره و کلی حرف میاد به ذهنش ولی استرس میگیره که نتونه ب سا تحویل برسه و حرفاشو قیچی میکنه و میگه که خیلی احمقه که کینه ای نیست.باورکنید این ها شوخی نیست.این ها واقعیات هست.من زود میبخشم.خودشیفته هم هستم اصلا میخوام اخلاقای خوبمو بگم یه عمر متواضع بودیم هیچی نشدیم حالا میخوام خودشیفته باشم.کینه ای نیستم و به خدای خودم ایمان دارم که حقمو میگیره از اونی ک دلمو شکسته منتظر انتقام نمیشینم.من از نتیجه کنکورم خیلی راضیم و رتبم خیلی هم خوب بود و اونایی که سر منو خوردن وبردن ایشاللا بهترشو بیارن(رتبه)خلاصه که من نهایت خودشکنی رو انجام دادم و امروز با همه خوب بودم ولی خب...چه میشه کرد.همه یه مدل نیستن.دلم برای همه همه همه آرامش میخواد.میدونم اگه کسی حرف ناراحت کننده ای میزنه لابد شرایطش سخته.من ک جای اون نیستم.من آدم بزرگی نیستم ولی خب بدخواه هم کم ندارم.برای اونا هم آرامش میخوام.شماهم تو این یه سال خوبی بدی دیدین اگه لایق دونستین حلال کنین
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان