امشب میخواهم تا ابد بیدار باشم

من سه پست با موضوع های گوناگون نوشتم و پاک کردم!کلی هم نوشتم ها!نه اینکه بگویید یک یا دو خط! پاک کردم چون هیچ کدام به دلم ننشست و در اصل از دلم برنخواست.حالم خوب نیست.بد نیست.حالم معمولی ترین حال دنیاست.بیایید یک چیزی یادمان باشد.کسی که تمام مطالب وبلاگش غمگین است لزومی ندارد که هیچگاه لبخند نزند وبرعکس.کسی که تمامی مطالب وبلاگش فان و طنز است لزومی ندارد هیچ گاه گریه نکند...برای خواسته های دلهایمان دعا کنیم.و دعای هر روزه نمازمان این باشد: خدایا حسادت و خیانت را از وجودم ریشه کَن کُن.که هرچه گناه در نظرتان باشد از همین دو نشات میگیرند...
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان