اعصاب ندارم

ترم شروع شده و هیچ کس دانشگاه نمی آید.سر کلاس معادلات 7 نفر بودیم!فردا نمیدانم چند نفر میشویم!ولی ظاهرا تا 26 بهمن کلاس تکمیل نمیشود!خب همه پی خوش گذرانی شان هستند و بعضی ها(من) هیچ جایی ندارند که بروند!بعضی ها(من) بعضی درسشان (فیزیک)را میفتند.وبعضی از دوستانشان (ش) بهشان دروغ میگوید و کلا از زندگی شکست میخورندوبعضی ها(من) میروند یک موسسه ای دنبال تدریس خصوصی و از این حرف ها . بعضی ها(مسئول موسسه) کلی تعریف وتمجید میکند ازشان(از من) و هنوز دوهفته است که بعضی ها(من)گوشی شان را سایلنت نمیکنند که مبادا بعضی ها(مسئول موسسه) زنگ بزند و بگوید از فردا مشغول به کار شو.بعضی ها(من) خیلی اعتماد به نفس دارند که 14 واحد از 17 واحد را پاس کرده اند واین ترم بیست واحد برداشته اند وتازه دنبال کار هم میگردند!الله اکبر به این اعتماد به نفس!انگار بعضی ها(من) یادشان رفته ترم قبل چه پوستی ازشان کنده شد با همان 17 واحد درسی که خیلی هم آسان بودند اتفاقا!بعضی ها(من) هیچ چیز از گشتاور و ممان اینرسی(فقط بخوانید من خودم هم نمیدانم چیستند!) نمیدانند و این ترم استاتیک برمیدارند!انتگرال خیلی اشکال دارند و معادلات بر میدارند!خب شما باشید چه میگویید به این بعضی ها(من)؟بعضی ها(من)...       +اینجارو میخوام عوض کنم...خیلی زیاد
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان