دچار

کمبود محبت بحثش جدا! درخواست محبت از کسی که دوستش داری هم جدا... نمیدانم میم دچار کدام یک شده است... وقتی با بغض میخواهد که کاری بکنم... چه بگویم وقتی خودم ول معطلم؟ میم تو نمیدانی که چه کار میکنی دلم نمی آید بگویم اشتباه... شاید هم درست است... میم..من متاسفم ولی همه ی تلاشم را میکنم... شاید هم از الف کمک گرفتم...هرچند تو خجالت یکشی ولی چاره ای ندارم... شاید هم به عین یا مادربزرگ گفتم فکری کنند به حالت...هرچند... همیشه یک اتفاق خوب و یک اتفاق بد باید همزمان رخ بدهند که طبق معمول اتفاق بد اثرات بیشتری دارد... وغلبه میکند به احساس های خوب... این روزها برای هم بیشتر دعا کنیم...
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان