123

اصلا هم جای تعجب ندارد وقتی این موقع شب هنوز بیدارم... حالا یا درس میخوانم یا فکر امتحان فردا را میکنم مساله چندان مهمی نیست... درهرحال هردویشان شده اند بلای جان... یک قانونی که من درآوردی می باشد میگوید آدم نمیتواند بیش از 14 ساعت بیداربماند... و یک قانون دیگر میگوید آدم نمیتواند حتی یک ثانیه بیشتر از پنج ساعت در روز مطالعه درسی داشته باشد... برای کنکور... خب من با این قوانین که گوشه ای از زندگی ام را ساخته وکارهایم را تحت تاثیر قرارداده اند  شدیدا به دنبال تشاتی جایی هستم که نه خبری از امتحان تحلیلی ساعت 9 صبح باشد... نه دیفرانسیل هفته بعدی و نه کنکور در 5تیر...کسی سراغ دارد چنین جایی؟؟ جایی که از لحاظ زمانی 6ماهی جلوتر از تاریخ الان باشد... +چقد مسخره... +شب زنده داری برای امتحان تحلیلی... +اگه کسی حس میکنه من تو لینکاش اضاقی ام چون نظر کپی شده که همه این روزا برا هم میزارن نمیزارم براش لطفا من رو پاک کنه.من وقتی نظر میدم که بخونم مطلبی رو...حالا اگه دیرخوندم یا وقت نشده معذرت میخوام... +یا حق...
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان