99

حالم بهم میخورد از آدم های ظاهر بین... حتی اگر خودم هم اینگونه باشم به شماهم میگویم دوری کنید از این آدم ها... آدم های کثیف که ذهنشان بیمار است... من هم به شخصه درباره ی ظاهر افراد نظر میدهم اصلا همه همینطور هستند ولی این که ظاهر فرد را به پای بدبختی و فلاکت او بنویسند اینکه همه چیز در ثروت و ظاهر شیک و پیک باشد اینکه کفش و عینک مارک بشود درجه ای برای احترام به فرد ندیده و نشنیده قضاوت کردن بدم می آید از این آدم ها حتی اگر خودم هم روزی این گونه شدم شما هم بدتان بیاید از من نمیدانم چطور بنویسم که منظورم را متوجه شوید کاش آن فردی که درباره اش مینویسم اینجا را می خواند حیف که نمی خواند وآن هایی که این متن را می خوانند جور او را میکشند البته نه تنها یک نفر خیلی ها اینگونه هستند گفتم که خودم هم گاهیی انقدر ظاهر بین میشوم ولی نه همیشه... کاش شما هم مثل من فکر کنید... اگر من اشتباه میگویم دیگر روی حرف خدا که نمیشود حرف زد: «... انَّ اکرَمَکُم عندَ اللهِ اَتقیکُمْ اِنَّ اللهَ علیمٌ خَبیرٌ»گرامی ترین شما نزد خدا باتقواترین شماست، همانان خداوند بسیار دانا و آگاه است. اگر به این عقیده می گویند عقب ماندگی اجتماعی یا هر چیز دیگر من این عقب ماندگی را ترجیح میدهم به... به عکسی که در ادامه مطلب است نگاه کنید! می شود گفت که فرد وسطی 24امین فرد ثروتمند در جهان است؟با یک صورت زمخت و ظاهر فوق العاده ساده...(بعدا نوشت:کسی که عکسشو گذاشتم صاحب شرکت گوگل!) +آیه ی 13 سوره حجرات فک کنم +اونی که براش نوشتم...هیچی!ذهنتونو در گیر نکنید:دی +حالم خوب رو به عالی:) نوشته رو فاکتور بگیرین...حرف امروز و دیروز نیست +یا حق...
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان