98

هر کی شکلک درآره شکل عروسک در آره یک دو سه.... شما هم این بازی را انجام میدادید؟ نمیدانم چه بنویسم... دلم اصلا و ابدا برای کودکی تنگ نشده است... می توانم براحتی بگویم از کودکی متنفرم... کلا من از گذشته بیزارم... حال را دوس دارم.با تمام سختی هایش سخت میگذرد ولی میگذرد تنها یک کنکوری می تواند درک کند چه می گویم وقتی که درس نمیخوانی و بقیه که هیچ از خودت شرمنده میشوی از دیگران میشود عذر خواهی کرد از خودت چه؟ تنها یک کنکوری می تواند دنبال بهانه باشد برای درس نخواندن و خلاصه دنبال چیزی باشد که همه ی تقصیرها را بیندازد گردن آن یک روز بگوید معلم خوب نداریم یک روز با دوستانش بحث کند و بگوید دیگر از امروز گذشت بقول یک مثل ترکی که خودم اختراعش کردم کنکوری هارو الله وریب:دی الان هم تمام تقصیرها را انداختم گردن خدا:دی این 10 ماه هم میگذرد ولی حس میکنم به جز درس خیلی چیزهای دیگر قرار است یاد بگیریم... هم من  هم همه ی آنهایی که میخواهند کنکور بدهند در جایی خواندم که نوشته بود کنکور پدیده ای است  که باعث میشود کسانی که شما حتی سالی یکبار هم نمیبینیدشان سراغ شما وصد البته رتبه تان را بگیرند فک و فامیل هایی که از سختی کار خبر ندارند و فقط میگویند: زیر هزار دیگه ایشاللا؟ این لعنتی عزیز باعث شده است با هر حرفی بزنم زیر گریه و به جرز دیوار بخندم شاید برای دیگران اینطور نباشد... به امید روزی که بیایم اینجا ونتیجه کنکورم را بنویسم... یک نتیجه ی رضایت بخش... +آره بابا مام بلدیم:دی +سبا تهران قبول شد!خیلی زحمت کشیده بود و خوشحالم که نتیجشو دید. +از این ببعد عکس کتابایی که استفاده میکنم رو میذارم.نه برا تبلیغ.شاید کسی دنبال یه کتاب خوب باشه +این روزا آبجیم میخواد قسمم بده میگه بگو بجون گوشیم!ینی گوشی انقد برام عزیزه؟:دی +آهنگ وبلاگ رو خیلی دوس دارم. +عکس ها در ادامه ببخشید من دیگه وقت نشدrotateکنم.بیزحمت خودتون saveکنید بعد بچرخونید
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان