آدم هایی که نمیتوانم درکشان کنم

بعد از درک نکردن کسانی که با افتخار سیگار می کشند، کسانی که با افتخار یک چیزهایی می نوشند،کسانی که با افتخار با دخترها و پسرها رابطه دارند،کسانی که پز پول فامیلشان را میدهند،کسانی که پسوند فامیلیشان مربوط به جایی است که مثلا خیلی شاخ است، کسانی که دیگران را به خاطر چیزی که تقصیر خودشان نیست تحقیر میکنند (اگر تقصیر خودشان بود هم به بقیه ربطی نداشت)میرسیم به کسانی که از قبولی در دانشگاه ما خوشحالند.راستش را بخواهید واقعا درک نمیکنم چرا؟خب من بعد از یک سال واندی خیلی زیاد کنار آمده ام با این موضوع و دیگر متنفر نیستم و دانشگاه را دوست هم دارم.ولی این دلیل نمی شود که هی فرت و فرت عکس بگیرم از محیط دانشگاه و در همه ی عکسها لبخند بزنم.راستش را بخواهید من هیچ عکسی در محیط دانشگاه ندارم.راست ترش را بخواهید فقط یک بار با دوربین ترازیابی که کار میکردیم برای دلخوشی بابا عکس گرفتم و در عکس هم لبخند زدم...راست تر ترش را که بخواهید امروز به این نتیجه رسیدم که من یک آدم مغرور و متوهم هستم.چون دلیل خوشحال نبودن من و خوشحال بودن دیگران این است که من فکر میکردم میتوانم جای بهتری قبول شوم و احتمالا آن ها این دانشگاه را از سر خود هم زیادتر میبینند...که اگر اینطور بود یقینن من درس هایم را ناپلئونی پاس نمیشدم...خیلی وقت بود که به خودم قول داده بودم غر نزنم.تا حدودی به قولم عمل کردم و ننوشتم.

ولی باید مینوشتم این ها را...

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
شقایق وحشی
۳۰ آذر ۲۳:۱۷
کلا باید بعضی وقتها زد رو کاانال نق و یه ریز گفت تا راحت شد والا آدم خفه میشه :))
موفق باشی
از همه ی اینا که گفتی منم بدم میاد »:))))

پاسخ :

هوم...
خوشحالم توام بدت میاد:))) ایکون بدجنسی
• عالمه •
۰۷ دی ۱۱:۲۱
عالی بود!
منم اون مسائل رو درک نمیکنم |:
اون راست تر آخر شامل حال منم میشه.
یهو چقدر ذوق کردم دیدم یکی حرفای دل منو نوشته! D:

پاسخ :

خداروشکر که حرف دلت بود:) منم خیلی ذوق میکنم وقتی کسی چیزی که تو ذهنمه رو مینویسه
الکس وات
۱۲ دی ۱۳:۴۶
به نظرم حتی تا حدودی دانشجوی ترم یکی که یک ریز از خودش عکس بگیرد و ادا در بیاورد درکش آسان تر از دانشجوی ترم 5 یا 6 است که یک سره در دانشگاه است حتی روز هایی که کلاس ندارد . 

یک چیزی که نمیتوان از آن گذشت عکس گرفتن با آن دوربین ترازیاب ریزه میزه و جمع و جوری است که گاها از لمب 3پایه هم کوچک تر است . هرچند نمیشود گذشته را عوض کرد اما کاش لااقل پیش ما میگفتی تئودولیت یا توتال بوده است -_- 

پاسخ :

من که ندیدم دانشجوی ترم پنج و شیش همش تو دانشگاه باشه:/
خب اولا با تیودولیت عکس نگرفتم با نیو عکس گرفتم دوما چه فرقی داره کدوم اسمشو گفته باشم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان