Do every thing perfect

آدمی را تصور کنید که فردا صبح ساعت یازده امتحان تخصصی دارد.آدمی را تصور کنید که در این چند روز تا این لحظه به جز رو خوانی چند صفجه هیچ کاری نکرده.آدمی را تصور کنیدکه صبح  ها تا پنج بیدار است و تمامی ورزش های المیپک را دنبال میکند و با برد حسن یزدانی  بندری میرقصد و در کل خانه دور افتخار میزند و معلوم نیست صاحبخانه قراردادشان را تمدید کند با این مسخره بازی های نیمه شبش یا نه؟همین آدم صبح دوازده صبحانه خورده و ساعت یک دوباره خوابیده و الان بیدار شده و سردرد دارد.خیلی هذیان گفتم همه این ها ناشی از افت چای خونم است...

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
هذیان سرا
۳۰ مرداد ۱۵:۳۰
هیچ وقت درست بشو نیستیم، هزاربارم فرصت دوباره بهمون بدن باز مثل دفعه اول بدون انگیزه و گندوار پیش میریم!
نمیدونم شاید مشکل از اینه ک مجبوریم کارایی رو انجام بدیم ک اصلا در دایره علاقمندی هامون نیستن...

پاسخ :

من که خودم انگار تو یه مردابم که هرچی بیشتر میخوام تقلا کنم بیشتر گندو کثافت مردابه میاد بالا و خودمم غرق میشم.یعنی تلاشم تنها دو روز دووم داره...لا تبدیل لخلق الله
یک آشنا
۰۵ شهریور ۲۱:۳۶
خخخخ ، معلومه روزهای خوبی رو داری :/
من کسی ام که 8 صبح با یک کیک صبحانه بیدار میشوم و 12 شب فرسوده تر از روزهای قبل بی هوش میشوم :/

پاسخ :

الان حسرت خواب ساعت ده یازده زمستون رو دارم
رضا رهگذر
۱۱ شهریور ۱۷:۱۹
خخخخ فک کردم چی میخواد بشه آخرش
افت چای خون خخخخخ

پاسخ :

مشکلات بزرگ زندگی هم منشا بیخودی دارند 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان