غرقم انگار

وقتی زنی روزنامه میخواند

آن هم صفحه سیاست

یعنی آن جامعه خوشبخت است.



پ.ن؛ یه سوال.فقط من رفتم تو سیاست یا شما هم ناخودآگه درگیرشین؟میخوام ببینم جو اینجوریه یا من تو جو هستم

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
هذیان سرا
۲۱ اسفند ۲۳:۳۲
این ورا ک همه ب شدت درگیرشن! تا جایی ک تو گروه های دانشکده ای سر عقایدشون دعوا رامیندازن.

ولی من کلن تو باغ نیستم!:دی
الهه سالاری
۲۳ اسفند ۰۰:۳۸
من فرصت نمیکنم کتاب مورد علاقمو بخونم!
شما تو جو هستی عزیزم!
یک آشنا
۲۹ اسفند ۰۱:۰۴
بیشتر زندگی پیچیده شده !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان