قشنگ ترین خاطره ها با تو و از تو گفتنه

از نظر آدم ها خیلی عجیب بود  که بستنی دوست نداشتم.خیلی عجیب بود که شنا دوست نداشتم.خیلی عجیب بود که مهربان بودم.برای همین بود که برای بستنی دوست نداشتنم با چشمهای گرد شده آن ها مواجه میشدم.برای همین بود که مهربانی ام حسادت برداشت شد.اصلا نمیدانم چرا و چگونه.این روزها ,اسفندگونه میگذرند.اسفند گونه میگویم تا شما هم بدانید که من از وقتی یادم می آید اسفند ها همینگونه بوده اند.دلگیر بی حوصله بی انگیزه.برخلاف بدو بدوهای عیدو خرید های ریزودرشت بقیه.دلم میخواهد کل اسفند را در خانه بمانم.خرید نمیخواهم خانه تکانی نمیخوام.کل اسفند را بنشینم جلوی تلویزیون و فیلم ببینم.همه ی اآن فیلم های دانلود شده و دیده نشده را.همه ی رمان های درصف خواندن را.اسفند بد است چون یاد کارهایی که درسال گذشته باید انجام میدادم و  ندادم می افتم.یاد اینکه امسال یک صفحه هم رمان نخوانده ام.خدایا بابت همه ی نعمت هایی که در این سال به ما داده ای شکر.برای چیز هایی که ندادی توانایی تحمل بده
۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
هذیان سرا
۰۹ اسفند ۰۰:۱۲
مطمعنم اسفند امسال تا آخر عمرم مزخرف ترین اسفند باقی می مونه!

پاسخ :

امیدوارم برات همینطور باشه ... 
یک آشنا
۰۹ اسفند ۰۹:۰۳
فکر میکنم من و تو دوستان کامپلیمنتی بشیم ، من عاشق بستنی ام ، هرجا بستی بود و نخواستی اصلا خودت رو ناراحت نکن ، من رو صدا کن میآم به جات بستنی ها رو میخورم :)
این روزهای اسفند برای منم اسفند گونه می گذرد ، اصلا اسفند گونه به توان اسفند می گذرد.

پاسخ :

اینی که گفتی تا وقتی درسته که ما یه بستنی خور حرفه ای نداشته باشیم تو خونه:))
*فک کنم همه یه جورایی تو خودمونیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان