نتایج فلسفه اخلاق خواندن در نیمه شب!

۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
هذیان سرا
۱۴ دی ۰۱:۵۹
با آرزوی جان سالم به در بردن از این نیمه شب ها!!
+ تجربه داشتم ک میگما، من سر تاریخ تمدن ترم پیش مردم و زنده شدم!

پاسخ :

اینجا دمای بیرون منفی چهارده و دمای اتاق هم هرچی هست منفیه.من و یک عدد کتاب فلسفه زل زدیم بهم.لامصب نمیگه جواب سوالارو کجا قایم کرده رو نمیکنه:/
هذیان سرا
۱۴ دی ۰۲:۰۴
یه نکته بسیار جالب این که اقلیت های دینی هم تو دانشگاه اخلاق و فلسفه و تاریخ اسلام می خونن. ما خودمون تو این درسا موندیم، وای به حال اونا:/
صرفن جهت اطلاع مثلن://

پاسخ :

خب شاید جالب باشه براشون:)) من که دوس دارم کتابای اونارو بخونم:)) 
(داخل پرانتز بگم ک من خودم مثل چی موندم همینججوری گفتم که یه چیزی گفته باشم)
یک آشنا
۱۴ دی ۱۳:۵۶
آفرین ، آفرین ، چه تاثیر عمیقی داشته این فلسفه خوندن اونم در نیمه شب
آخر بحث هم که جمله فلسفی گفتی :)))
آره - هیچکدام ما در جای درست خودمون نیستیم :))))))

پاسخ :

لازم به ذکره که من اونایی رو گفتم که تو کادر آبیه:))
الهه سالاری
۱۴ دی ۲۳:۱۰
آره درد منم جمله آخره!!!

پاسخ :

باید به دوستم بگم بیاد وبلاگ بنویسه:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان