اگر به شانس اعتقاد ندارید این متن را بخوانید

دانشجویی را تصور کنید که این ترم ۹ درس دارد.در مجموع بیست واحد.ازقضا طول ترم جز حل چند مساله سخت از مقاومت مصالح و حل تمرین های محاسبات عددی هیچ کار یه درد بخوری نکرده است.درایام فرجه به سر میبرد و نمیداند تکلیف آن ۷درس دیگر چه میشود.با خودش دو دوتا چهار تا میکند و یک برنامه مینویسد که از دیشب باید اجرا میشد.بعد دیشب چه میشود؟از ساعت ۸:۳۰ شب تا ۲:۱۰ بامداد برق خانه شان قطع میشود.با لپ تاپش که باتری چندانی هم ندارد چند صفحه اقتصاد میخواند که شاید فرجی شد و برق وصل شد.اما زهی خیال باطل.ساعت ۱:۴۰بامداد تصمیم میگیرد که بخوابد.و وقتی چشمهایش گرم شده اند ناگهان برق می آید.ولی به درد عمه اش میخورد.اصلا مامور برق چه میداند من امتحان دارم؟چه میداند وقتی برق نیست شوفاژ هم نیست؟اصلا او از کجا فهمید که من تصمیم گرفته ام درس بخوانم؟به همه ی این مشکلات،مشکلات رسم نقشه توپوگرافی را نیز اضافه کنید.که در پست های بعدی شما را بیشتر با آن آشنا میکنم:) 

حالا فهمیدید وقتی شانس نباشد شما نمیتوانید کاری کنید؟

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
چشم به راهم ...
۱۱ دی ۱۴:۰۵
ما هم چنان به شانس اعتقادی نداریم:/

پاسخ :

پ باید برا خودتون اتفاق بیفته
هذیان سرا
۱۱ دی ۱۴:۳۶
به همه اینا، مشکلات سروکله زدن با هم گروهیا توی پروژه های درسی رو هم اضافه کن:///
اعصاب نمیذارن واسه آدم

پاسخ :

جونم به این همه هم فکری.ببین دقیقا موضوعی ک قرار بود تو توپوگرافی توضیح بدم رو گفتی
الهه سالاری
۱۱ دی ۱۴:۴۳
من به باورم اعتقاد دارم
باور خوش شانسی برام شانس میاره

پاسخ :

منم اعتقاد داشتم قبلا :))
یک آشنا
۱۱ دی ۱۶:۲۱
به صورت فجیعی قانع شدم ://
اصلا مگر میشود حرفی زد
آرزوی صبر میکنم برات :)))

پاسخ :

حالا اگه درمورد همگروهیم بنویسم که باید ذکر مصیبت بگی:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان