رسالتش رساندن خبر مرگم به چند نفر است

دل شکستن ها و تهمت و دروغ هایی که حق خودش میدانست را کاری ندارم.ولی الحق والانصاف اگر نباشد (حتی قهر،حتی با نگاه های چپ چپ که فقط خودش را تخلیه میکند،حتی با غیبت هایش)اگر او نباشد از آن قدیمی ها چه کسی خبر مرگم را خواهد شنید؟او باید باشد.او اگر اضافه هم باشه و کل معادلات زندگی من و خودش را(بیشتر ستم به خودش بخوانید)به هم ریخته باشد باید بماند.تنها برای اتمام رسالتش...



+از رنجی که می بریم،از رنجی که از دوستی با خیلی ها میبریم و سابق بر این هم برده ایم و کماکان با خودمان لج بازی میکنیم.

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
هذیان سرا
۱۶ آذر ۲۳:۱۸
ماها می تونستیم خیلی آدمای بهتری باشیم. 
نشد.
فک کنم تنها کسی که شخصیتش شیشه خورده نداشت تو بودی فقط:)

پاسخ :

تو آدم بهتره جمعمون بودی
آمار قهر من بیشتره پس من بیشتر خورده شیشه دارم:))
محدثه کوهپایی
۱۷ آذر ۱۵:۴۱
آخ...
رنج میبریم....
دارم رنج میبرم...
از دوستی با خیلی ها....


چقدر حرف دلم بود

پاسخ :

هممون درگیریم متاسفانه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان