آمار هایی که دروغند مثل همه چیز های دروغ دیگر:)

برای هرکسی ممکن هست که جالب باشه بدونه چند نفر وبلاگشو میخونن؟آیا کسی دنبال میکنه ببینه چی نوشته؟آیا کسی میخونه اینجارو یا نه من با خودم حرف میزنم؟مطمعنا اگر میخواستیم فقط با خودمون حرف بزنیم پست هامون رمزی میشد!چون پست بدون رمز یعنی ورود برا عموم آزاد است...خب حالا من حرف کدام یکی را باور کنم؟چیزی که مشخص است این هست که یکی دروغ میگوید!





۵ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
فاطیما کیان
۱۳ آذر ۰۰:۲۶
من به امار جهان هم مشکوکم 
این همه ادم و تنهاییِ ما ؟
هذیان سرا
۱۳ آذر ۱۱:۵۴
منم به آمار بلاگ شک داشتم
الان یقین پیدا کردم ک شکم بیجا نبوده:دی
من (^_^)
۱۶ آذر ۰۱:۰۷
البته از لحاظ فنی امکان این اختلاف وجود داره...چون کدهای آمارگیری بیان بومی خودشه :دی
ولی وبگذر نه، و ممکنه معیار سنجش اون متفاوت باشه ;-) البته قطعی نمیگما، تجربیه...

میگمااا یعنی اون 10هزارتومن و خرج بیان کردین؟ من هنوز مرددم :))

پاسخ :

جریان ده هزار تومن چیه
من (^_^)
۱۶ آذر ۱۸:۵۲
به به عجب سوتی دادم خخخخ
من تاحالا فکر میکردم برای گذاشتن کدهای اضافی توی بلاگ باید از قسمت امکانات اختیاری اون بخش مربوط به جاوا اسکریپت رو خرید کنیم. منظورم اون 10 هزارتومن بود :|

اون جمله از "لحاظ فنی..."ام هم زیر سوال رفت با این سوتی که دادم :)) (البته من توی بیان تازه کارم ^_^)

پاسخ :

ایکونشو نشون نمیده.منم تازه واردم.مطالب قبلیم رو از بلاگفا اوردم اینجا.فک کنم به خاطر این که ایکونش نیست و نیاز به پرداخت هزینه داره امار درست در نمیاد.هرچند امار بلاگ هم ب نظرم غیر معقوله ...
من (^_^)
۱۷ آذر ۰۱:۲۹
نه چرا آیکون میاره...آخر آخر ته صفحه وبلاگت افتاده...کارهم میکنه مشکلی نداره. اون بخش پولی برای یه سری کدهای دیگه است که ممکنه کد تبلیغاتی یا یه سری ابزار دیگه باشه که به درد وبلاگهای تبلیغی و تجاری میخوره بیشتر. :)

پاسخ :

آیکون رو ندیده بودم اصلا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان