123

یه قسمت خیلی کوچکی از آرشیو رو سعی کردم برگردونم...بعد دیگه اعصابم نکشید حتی خواستم همه رو پاک کنم.گفنم خب ک چی؟برگرده که چی بشه؟وقتی بلاگفا یک سال ونیم نوشتن منو حذف کرده حالا نصفه نیمه برگرده که چی؟فک کنم برگردیم به دوران یادداشت نویسی تو ی دفتر بهتر باشه.تمام تنظیمات رو بهم ریخته.پست هایی ک ویرایش کرده بودم رو برگردونده سرجای اولش.من کلی برچسب نوشته بودم ولی هیچکدوم نیست الان.به جاش موضوعات مطالب رو برگردونده.هیچی نمیگم فحشم نمیدم ولی دیگه خارج از اعصابمه تحمل این وضعیت
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان