119

این پست تقدیم به خودم... اولین باری که شعر خواندن را یاد گرفتم 2.5 سالم بود... اولین باری که قرآن حفظ کردم 4 سالم بود... اولین باری که یادم می آید مادرم من را با عصبانیت غیرقابل کنترل زد 6 سالم بود...وقتی تنها از مهد به خانه آمدم و او همه جا را دنبال من گشته بود... اولین باری که رفتم مدرسه مانتو شلوارم هنوز حاضر نبود و  بلوز و شلوار نقره ای پوشیده بودم... کسی نمیدانست ابتدایی هستم یا مهدکودکی...از بس ریزه میزه بودم! اولین دوست مدرسه ایم فائزه بود...بغل دستی ام بود و وسواس داشت...هر زنگ میز را با یک بطری آب میشست... بعدها من رفتم و پیش مارال نشستم... اولین باری که معلمم من را زد 7 سالم  بود... اولین باری که فهمیدم ممکن است بچه ها هم بمیرند 9 سالم بود...وقتی فائزه مرد اولین باری که فهمیدم زندگی همین دنیای بچه گانه نیست 10 سالم بود...وقتی کل سیم کشی خانه مان سوخت...ربطش را نمیدانم! اولین باری که از شوق گریه کردم 12سالم بود...وقتی نمونه دولتی قبول شدم... اولین باری که نگران کسی شدم بازهم 12 سالم بود...وقتی مادر و خواهرم تصادف کردندو معجزه آسا زنده ماندند... اولین باری که برای عزیز از دست رفته ام گریه کردم 13 سالم بود... اولین باری که رانندگی کردم  14 سالم بود...در مسیر یک پرورش ماهی... اولین باری که پول تو جیبی ام را یکجا و به طور ماهانه گرفتم 15  سالم بود...همچنین اولین وقتی بود که احساس استقلال کردم! اولین باری که مقابل پدرم ایستادم و حرفهای جدی زدم 17 سالم بود...وقتی... اولین باری که فهمیدم مسئولیت داشتن چقدر سخت است 18 سال بود...وقتی تصادف کردم و مسئولیت 3 نفر که همراهم بودند برعهده من بود...که اگر اتفاقی برای آنها می افتاد....خداروشکر (: همه ی اینها اولین های زندگی 18 سالو سیصدو شصت و خورده ای روزم بودند... شاید بعضیهاشان را یادم رفته باشد بنویسم... در آخرین روزهای زندگی 18 سالگی!برخلاف سال گذشته هیچ احساسی نسبت به این همه روز که گذشته است ندارم... فقط تعجب میکنم...انگار لفظ 19 ساله زیادی بزرگ است برای من... این پست هم شد  119 مین نوشته امووو این دسته گل نرگس هم به افتخار اسمم  که نرگس هست تقدیم به خودم:دی
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان