96

گوش کن، دورترین مرغ جهان می خواند. شب سلیس است، و یکدست، و باز. شمعدانی ها و صدا دارترین شاخه ی فصل، ماه را می شنوند. پلکان جلوی ساختمان، در فانوس به دست و در اسراف نسیم، گوش کن،جاده صدا می زند از دور قدم های ترا. چشم تو زینت تاریکی نیست. پلک ها را بتکان، کفش به پا کن، وبیا. وبیا تا جایی، که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد و زمان روی کلوخی بنشیند با تو و مزامیر شب اندام ترا مثل یک قطعه ی آواز به خود جذب کنند. پارسایی است در آنجا که ترا خواهد گفت: بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه ی عشق تر است... +شعر "شب تنهایی خوب" از سهراب +خیلیییی خوشم اومد ازش :دی +جدیدا همش دیالوگ ماندگار میخونم.چندتاشم اینجا مینویسم شما هم بخونین (: البته تو ادامه مطلب +امروز و فردارو مرخصی دادن بهمون.دمشون گرم (: +ادامه مطلب رو بخونین.لطفا! + پاییز...سلام +یا حق... شهاب حسینی:من شنیده بودم اونایی که یه کاری رو بلدن انجامش میدن ، اونایی که بلد نیستن تدریسش میکنن ! پرسه در مه-بهرام توکلی آقــوی همساده:ما رفتیم محضر ماشینو به نام خودمون کنیم.....یهو نفهمیدیم چی شد اون وسط از یکی طلاق گرفتیم!ما که اصلا زن نداشتیم...الان 5 ساله دارم مهریه میدم...آقای مجری : به کی ؟نمیدونم به کی....ینی داغونمااااا له لهم......:)))))) کلاه قرمزی- ایرج طهماسب پدر (همایون ارشادی):خوب هر چی ملا یادت داده رو ول کن فقط یک گناه وجود داره اونم دزدیه و السلام .هر گناه دیگه ای هم نوعی دزدیه . اگر مردی رو بکشی یک زندگی رو می دزدی حق زنش رو از داشتن شوهر می دزدی .وقتی دروغ میگویی حق کسی رو از دانستن حقیقت میدزدی وقتی تقلب می کنی حق رو از انصاف می دزدی. می فهمی؟ (باغ‌های کندلوس – ایرج کریمی) آذر (خزر معصومی): زنا زود پیر می‌شن، می‌دونی چرا؟ چون عروسک بازی شونم جدیه، رو عمرشون حساب می‌شه. از دو سالگی مادرن. بعد مادر برادرشون میشن. بعد مادر شوهرشون میشن. باباشون که پا به سن می‌ذاره ازشون پرستاری یه مادرو می‌خواد. گاهی وقتا حتی مادر مادرشونم میشن. من شوهر نکردم. ولی مادر مادرم بودم، مادر پدرم بودم، مادر برادرم بودم، تازه به همه اینا بچه‌های به دنیا نیاورده رو هم اضافه کن، مادر اونا هم بودم.
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان